Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Μετάφρασηhttps://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0b6464dc0384

Τετάρτη 11 Μαΐου 2016

ΜΑΝΑ,ΜΑΝΟΥΛΑ, ΜΑΜΑ!

Μεγάλα λόγια και μεγάλες ζωγραφιές, βγαλμένα από την ψυχή μας, για τον πιο σημαντικό άνθρωπο στη ζωή μας...για εκείνη που μας φέρνει στη ζωή και δίνει πάντα τη δική της ζωή για μας. Τα αφιερώνουμε στη μανούλα μας με πολύ πολύ αγάπη!


















Σας αγαπάμε πολύ και σας αφιερώνουμε το παρακάτω ποίημα:

Όταν εσύ νόμιζες ότι εγώ δεν έβλεπα,
σε είδα να κρεμάς την πρώτη μου ζωγραφιά επάνω στο ψυγείο,
και αυτομάτως ήθελα να ζωγραφίσω και άλλη.
Όταν εσύ νόμιζες ότι εγώ δεν έβλεπα,
σε είδα να ταΐζεις μια αδέσποτη γάτα,
και έμαθα ότι ήταν καλό να είσαι καλός με τα ζώα
Όταν εσύ νόμιζες ότι εγώ δεν έβλεπα,
σε είδα να φτιάχνεις το αγαπημένο μου κέικ,
και έμαθα ότι τα μικρά πράγματα
μπορεί να είναι πολύ σημαντικά πράγματα στη ζωή
Όταν εσύ νόμιζες ότι εγώ δεν έβλεπα,
σε άκουσα να λες μια προσευχή
και ήξερα ότι θα υπήρχε ένας Θεός
που πάντα θα μπορούσα να του μιλήσω,
και έμαθα να πιστεύω στο Θεό.
Όταν εσύ νόμιζες ότι εγώ δεν έβλεπα,
σε είδα να φτιάχνεις ένα γεύμα
και να το πηγαίνεις σε ένα φίλο που ήταν άρρωστος,
και έμαθα ότι όλοι πρέπει να φροντίζουμε ο ένας για τον άλλον.
Όταν εσύ νόμιζες ότι εγώ δεν έβλεπα,
σε είδα να δίνεις το χρόνο σου και τα χρήματά σου
για να βοηθήσεις ανθρώπους που δεν είχαν τίποτα,
και έμαθα ότι αυτοί που έχουν κάτι,
πρέπει να δίνουν σε αυτούς που δεν έχουν.
Όταν εσύ νόμιζες ότι εγώ δεν έβλεπα,
είδα πως χειριζόσουν τις υποχρεώσεις σου
ακόμα και όταν δεν αισθανόσουν τόσο καλά,
και έμαθα ότι πρέπει να γίνω υπεύθυνος όταν μεγαλώσω.
Όταν εσύ νόμιζες ότι εγώ δεν έβλεπα,
είδα δάκρυα να κυλούν από τα μάτια σου,
και έμαθα ότι καμιά φορά ορισμένα πράγματα πονάνε,
αλλά είναι καλό να κλαις.
Όταν εσύ νόμιζες ότι εγώ δεν έβλεπα,
είδα ότι νοιαζόσουν,
και ήθελα να είμαι όλα όσα θα μπορούσα να είμαι.
Όταν εσύ νόμιζες ότι εγώ δεν έβλεπα,
πήρα ζωής μαθήματα,
που έπρεπε να μάθω για να είμαι ένας καλός
και παραγωγικός άνθρωπος σαν μεγαλώσω.
Όταν εσύ νόμιζες ότι εγώ δεν έβλεπα,
σε κοίταξα και ήθελα να σου πω
«Ευχαριστώ για όλα τα πράγματα που είδα και έμαθα,
όταν εσύ νόμιζες ότι εγώ δεν έβλεπα»…




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου